
Zondag 9 april was het na een lange natte winter eindelijk tijd voor de van 2020. Zoals altijd na de winter waren er echtgeld casino wat nieuwe gezichten en dat is natuurlijk altijd goed nieuws. De klassen waarin gestreden ging worden voor de dagoverwinning waren 2WD buggy (3 heats) , 4WD Buggy (1 heat), Shortcourse/Truck. Het weer kon niet veel beter dus de ingrediënten voor een leuke dag waren aanwezig. Ook de catering was weer prima verzorgd waarvoor dank.
2WD:
Schiet op en begin met winnen bonanza slot review bij ons casino. Beperkt aanbod!
De gestage stijgende lijn voor het aantal deelnemers in de 2WD buggy klasse lijkt ook in 2017 door te zetten. De snelle wendbare auto’s zijn op kunstgras dan ook een uitdagende klasse. De snelle jongens van vorig jaar waren het in de winter nog niet verleerd en met name Stefan met zijn B6 leek niet van plan tegenstand te dulden. Shivan, Patrick, Hans en vlak daarachter Wesley waren echter niet van plan het Stefan al te makkelijk te maken maar moesten toch met lede ogen toezien hoe Stefan de pole en de dagoverwinning veroverde na een paar leuke finales. Hans kon zijn goede startpositie (2de) niet verzilveren, Patrick (2de) en Shivan (3de) beklommen na Stefan het podium.
4WD:
Waar de 2WD buggy klasse op steeds meer deelnemers kan rekenen lijkt in de 4WD klasse het precies andersom te zijn. Wellicht omdat de 4WD buggy’s op een droge baan moeilijk te rijden zijn (2WD rondetijden zijn sneller) en de auto’s toch net wat kwetsbaarder zijn dan hun tegenwoordig robuuste 2WD broertjes. Als het echter lukt is rijden met een 4WD op kunstgras een echte uitdaging en met name als het nat is erg leuk. 4WD oudgediende Hans nam het op tegen met name nieuwelingen in de klasse. Na een hobbelige kwalificatie voor Hans na wat demper experimenten stond Peter op pole met zijn Schumacher. Na de finales was het echter toch Hans die de dagoverwinning opeiste voor Peter en Martin.
Shortcourse/truck:
Het aantal SC rijders lijkt ook over het hoogtepunt van 2 jaar geleden heen te zijn. De auto’s zijn wellicht lastig te rijden op het hoge grip kunstgras door het wat hogere zwaartepunt. Ik ben geen SC kenner dus wellicht zit ik er volledig naast met die analyse maar dat zal ik te zijner tijd dan wel weer horen op MVB. Het enige wat ik zag waren mensen die zich prima vermaakten op de stelling en daar gaat het om. Mijn oude hart vond het ook mooi om net als vorig jaar een 2WD truck rond te zien razen over het circuit, hou de eer hoog Haico!
1 klein minpuntje van de dag wou ik toch even benoemen zonder nou meteen de sfeer te verzieken. Als er nou gevraagd wordt om vrijwillige baanzetters zou het leuk zijn als dat niet elke keer dezelfden zijn die dit op zich nemen. Sommige mensen hebben tig keer geholpen gewoon omdat de rest er geen zin in had, dat zou ik graag de volgende keer anders zien.
Reageren is niet mogelijk
Zondag 9 april was het na een lange natte winter eindelijk tijd voor de van 2020. Zoals altijd na de winter waren er echtgeld casino wat nieuwe gezichten en dat is natuurlijk altijd goed nieuws. De klassen waarin gestreden ging worden voor de dagoverwinning waren 2WD buggy (3 heats) , 4WD Buggy (1 heat), Shortcourse/Truck. Het weer kon niet veel beter dus de ingrediënten voor een leuke dag waren aanwezig. Ook de catering was weer prima verzorgd waarvoor dank.
2WD:
Schiet op en begin met winnen bonanza slot review bij ons casino. Beperkt aanbod!
De gestage stijgende lijn voor het aantal deelnemers in de 2WD buggy klasse lijkt ook in 2017 door te zetten. De snelle wendbare auto’s zijn op kunstgras dan ook een uitdagende klasse. De snelle jongens van vorig jaar waren het in de winter nog niet verleerd en met name Stefan met zijn B6 leek niet van plan tegenstand te dulden. Shivan, Patrick, Hans en vlak daarachter Wesley waren echter niet van plan het Stefan al te makkelijk te maken maar moesten toch met lede ogen toezien hoe Stefan de pole en de dagoverwinning veroverde na een paar leuke finales. Hans kon zijn goede startpositie (2de) niet verzilveren, Patrick (2de) en Shivan (3de) beklommen na Stefan het podium.
4WD:
Waar de 2WD buggy klasse op steeds meer deelnemers kan rekenen lijkt in de 4WD klasse het precies andersom te zijn. Wellicht omdat de 4WD buggy’s op een droge baan moeilijk te rijden zijn (2WD rondetijden zijn sneller) en de auto’s toch net wat kwetsbaarder zijn dan hun tegenwoordig robuuste 2WD broertjes. Als het echter lukt is rijden met een 4WD op kunstgras een echte uitdaging en met name als het nat is erg leuk. 4WD oudgediende Hans nam het op tegen met name nieuwelingen in de klasse. Na een hobbelige kwalificatie voor Hans na wat demper experimenten stond Peter op pole met zijn Schumacher. Na de finales was het echter toch Hans die de dagoverwinning opeiste voor Peter en Martin.
Shortcourse/truck:
Het aantal SC rijders lijkt ook over het hoogtepunt van 2 jaar geleden heen te zijn. De auto’s zijn wellicht lastig te rijden op het hoge grip kunstgras door het wat hogere zwaartepunt. Ik ben geen SC kenner dus wellicht zit ik er volledig naast met die analyse maar dat zal ik te zijner tijd dan wel weer horen op MVB. Het enige wat ik zag waren mensen die zich prima vermaakten op de stelling en daar gaat het om. Mijn oude hart vond het ook mooi om net als vorig jaar een 2WD truck rond te zien razen over het circuit, hou de eer hoog Haico!
1 klein minpuntje van de dag wou ik toch even benoemen zonder nou meteen de sfeer te verzieken. Als er nou gevraagd wordt om vrijwillige baanzetters zou het leuk zijn als dat niet elke keer dezelfden zijn die dit op zich nemen. Sommige mensen hebben tig keer geholpen gewoon omdat de rest er geen zin in had, dat zou ik graag de volgende keer anders zien.
Reageren is niet mogelijk
Zondag 9 april was het na een lange natte winter eindelijk tijd voor de van 2020. Zoals altijd na de winter waren er echtgeld casino wat nieuwe gezichten en dat is natuurlijk altijd goed nieuws. De klassen waarin gestreden ging worden voor de dagoverwinning waren 2WD buggy (3 heats) , 4WD Buggy (1 heat), Shortcourse/Truck. Het weer kon niet veel beter dus de ingrediënten voor een leuke dag waren aanwezig. Ook de catering was weer prima verzorgd waarvoor dank.
2WD:
Schiet op en begin met winnen bonanza slot review bij ons casino. Beperkt aanbod!
De gestage stijgende lijn voor het aantal deelnemers in de 2WD buggy klasse lijkt ook in 2017 door te zetten. De snelle wendbare auto’s zijn op kunstgras dan ook een uitdagende klasse. De snelle jongens van vorig jaar waren het in de winter nog niet verleerd en met name Stefan met zijn B6 leek niet van plan tegenstand te dulden. Shivan, Patrick, Hans en vlak daarachter Wesley waren echter niet van plan het Stefan al te makkelijk te maken maar moesten toch met lede ogen toezien hoe Stefan de pole en de dagoverwinning veroverde na een paar leuke finales. Hans kon zijn goede startpositie (2de) niet verzilveren, Patrick (2de) en Shivan (3de) beklommen na Stefan het podium.
4WD:
Waar de 2WD buggy klasse op steeds meer deelnemers kan rekenen lijkt in de 4WD klasse het precies andersom te zijn. Wellicht omdat de 4WD buggy’s op een droge baan moeilijk te rijden zijn (2WD rondetijden zijn sneller) en de auto’s toch net wat kwetsbaarder zijn dan hun tegenwoordig robuuste 2WD broertjes. Als het echter lukt is rijden met een 4WD op kunstgras een echte uitdaging en met name als het nat is erg leuk. 4WD oudgediende Hans nam het op tegen met name nieuwelingen in de klasse. Na een hobbelige kwalificatie voor Hans na wat demper experimenten stond Peter op pole met zijn Schumacher. Na de finales was het echter toch Hans die de dagoverwinning opeiste voor Peter en Martin.
Shortcourse/truck:
Het aantal SC rijders lijkt ook over het hoogtepunt van 2 jaar geleden heen te zijn. De auto’s zijn wellicht lastig te rijden op het hoge grip kunstgras door het wat hogere zwaartepunt. Ik ben geen SC kenner dus wellicht zit ik er volledig naast met die analyse maar dat zal ik te zijner tijd dan wel weer horen op MVB. Het enige wat ik zag waren mensen die zich prima vermaakten op de stelling en daar gaat het om. Mijn oude hart vond het ook mooi om net als vorig jaar een 2WD truck rond te zien razen over het circuit, hou de eer hoog Haico!
1 klein minpuntje van de dag wou ik toch even benoemen zonder nou meteen de sfeer te verzieken. Als er nou gevraagd wordt om vrijwillige baanzetters zou het leuk zijn als dat niet elke keer dezelfden zijn die dit op zich nemen. Sommige mensen hebben tig keer geholpen gewoon omdat de rest er geen zin in had, dat zou ik graag de volgende keer anders zien.
Clubwedstrijd 1 – 2017


Uitslagen
Kickoff special edition wedstrijd

2017
Baan klussen maart 2017

Uitslagen
Uitslagen wintercup 2016/2017

Uitslagen
Kickoff special edition wedstrijd

2017
Baan klussen maart 2017

Uitslagen
Uitslagen wintercup 2016/2017
Zondag 9 april was het na een lange natte winter eindelijk tijd voor de van 2020. Zoals altijd na de winter waren er echtgeld casino wat nieuwe gezichten en dat is natuurlijk altijd goed nieuws. De klassen waarin gestreden ging worden voor de dagoverwinning waren 2WD buggy (3 heats) , 4WD Buggy (1 heat), Shortcourse/Truck. Het weer kon niet veel beter dus de ingrediënten voor een leuke dag waren aanwezig. Ook de catering was weer prima verzorgd waarvoor dank.
2WD:
Schiet op en begin met winnen bonanza slot review bij ons casino. Beperkt aanbod!
De gestage stijgende lijn voor het aantal deelnemers in de 2WD buggy klasse lijkt ook in 2017 door te zetten. De snelle wendbare auto’s zijn op kunstgras dan ook een uitdagende klasse. De snelle jongens van vorig jaar waren het in de winter nog niet verleerd en met name Stefan met zijn B6 leek niet van plan tegenstand te dulden. Shivan, Patrick, Hans en vlak daarachter Wesley waren echter niet van plan het Stefan al te makkelijk te maken maar moesten toch met lede ogen toezien hoe Stefan de pole en de dagoverwinning veroverde na een paar leuke finales. Hans kon zijn goede startpositie (2de) niet verzilveren, Patrick (2de) en Shivan (3de) beklommen na Stefan het podium.
4WD:
Waar de 2WD buggy klasse op steeds meer deelnemers kan rekenen lijkt in de 4WD klasse het precies andersom te zijn. Wellicht omdat de 4WD buggy’s op een droge baan moeilijk te rijden zijn (2WD rondetijden zijn sneller) en de auto’s toch net wat kwetsbaarder zijn dan hun tegenwoordig robuuste 2WD broertjes. Als het echter lukt is rijden met een 4WD op kunstgras een echte uitdaging en met name als het nat is erg leuk. 4WD oudgediende Hans nam het op tegen met name nieuwelingen in de klasse. Na een hobbelige kwalificatie voor Hans na wat demper experimenten stond Peter op pole met zijn Schumacher. Na de finales was het echter toch Hans die de dagoverwinning opeiste voor Peter en Martin.
Shortcourse/truck:
Het aantal SC rijders lijkt ook over het hoogtepunt van 2 jaar geleden heen te zijn. De auto’s zijn wellicht lastig te rijden op het hoge grip kunstgras door het wat hogere zwaartepunt. Ik ben geen SC kenner dus wellicht zit ik er volledig naast met die analyse maar dat zal ik te zijner tijd dan wel weer horen op MVB. Het enige wat ik zag waren mensen die zich prima vermaakten op de stelling en daar gaat het om. Mijn oude hart vond het ook mooi om net als vorig jaar een 2WD truck rond te zien razen over het circuit, hou de eer hoog Haico!
1 klein minpuntje van de dag wou ik toch even benoemen zonder nou meteen de sfeer te verzieken. Als er nou gevraagd wordt om vrijwillige baanzetters zou het leuk zijn als dat niet elke keer dezelfden zijn die dit op zich nemen. Sommige mensen hebben tig keer geholpen gewoon omdat de rest er geen zin in had, dat zou ik graag de volgende keer anders zien.
Zondag 9 april was het na een lange natte winter eindelijk tijd voor de van 2020. Zoals altijd na de winter waren er echtgeld casino wat nieuwe gezichten en dat is natuurlijk altijd goed nieuws. De klassen waarin gestreden ging worden voor de dagoverwinning waren 2WD buggy (3 heats) , 4WD Buggy (1 heat), Shortcourse/Truck. Het weer kon niet veel beter dus de ingrediënten voor een leuke dag waren aanwezig. Ook de catering was weer prima verzorgd waarvoor dank.
2WD:
Schiet op en begin met winnen bonanza slot review bij ons casino. Beperkt aanbod!
De gestage stijgende lijn voor het aantal deelnemers in de 2WD buggy klasse lijkt ook in 2017 door te zetten. De snelle wendbare auto’s zijn op kunstgras dan ook een uitdagende klasse. De snelle jongens van vorig jaar waren het in de winter nog niet verleerd en met name Stefan met zijn B6 leek niet van plan tegenstand te dulden. Shivan, Patrick, Hans en vlak daarachter Wesley waren echter niet van plan het Stefan al te makkelijk te maken maar moesten toch met lede ogen toezien hoe Stefan de pole en de dagoverwinning veroverde na een paar leuke finales. Hans kon zijn goede startpositie (2de) niet verzilveren, Patrick (2de) en Shivan (3de) beklommen na Stefan het podium.
4WD:
Waar de 2WD buggy klasse op steeds meer deelnemers kan rekenen lijkt in de 4WD klasse het precies andersom te zijn. Wellicht omdat de 4WD buggy’s op een droge baan moeilijk te rijden zijn (2WD rondetijden zijn sneller) en de auto’s toch net wat kwetsbaarder zijn dan hun tegenwoordig robuuste 2WD broertjes. Als het echter lukt is rijden met een 4WD op kunstgras een echte uitdaging en met name als het nat is erg leuk. 4WD oudgediende Hans nam het op tegen met name nieuwelingen in de klasse. Na een hobbelige kwalificatie voor Hans na wat demper experimenten stond Peter op pole met zijn Schumacher. Na de finales was het echter toch Hans die de dagoverwinning opeiste voor Peter en Martin.
Shortcourse/truck:
Het aantal SC rijders lijkt ook over het hoogtepunt van 2 jaar geleden heen te zijn. De auto’s zijn wellicht lastig te rijden op het hoge grip kunstgras door het wat hogere zwaartepunt. Ik ben geen SC kenner dus wellicht zit ik er volledig naast met die analyse maar dat zal ik te zijner tijd dan wel weer horen op MVB. Het enige wat ik zag waren mensen die zich prima vermaakten op de stelling en daar gaat het om. Mijn oude hart vond het ook mooi om net als vorig jaar een 2WD truck rond te zien razen over het circuit, hou de eer hoog Haico!
1 klein minpuntje van de dag wou ik toch even benoemen zonder nou meteen de sfeer te verzieken. Als er nou gevraagd wordt om vrijwillige baanzetters zou het leuk zijn als dat niet elke keer dezelfden zijn die dit op zich nemen. Sommige mensen hebben tig keer geholpen gewoon omdat de rest er geen zin in had, dat zou ik graag de volgende keer anders zien.
Zondag 9 april was het na een lange natte winter eindelijk tijd voor de van 2020. Zoals altijd na de winter waren er echtgeld casino wat nieuwe gezichten en dat is natuurlijk altijd goed nieuws. De klassen waarin gestreden ging worden voor de dagoverwinning waren 2WD buggy (3 heats) , 4WD Buggy (1 heat), Shortcourse/Truck. Het weer kon niet veel beter dus de ingrediënten voor een leuke dag waren aanwezig. Ook de catering was weer prima verzorgd waarvoor dank.
2WD:
Schiet op en begin met winnen bonanza slot review bij ons casino. Beperkt aanbod!
De gestage stijgende lijn voor het aantal deelnemers in de 2WD buggy klasse lijkt ook in 2017 door te zetten. De snelle wendbare auto’s zijn op kunstgras dan ook een uitdagende klasse. De snelle jongens van vorig jaar waren het in de winter nog niet verleerd en met name Stefan met zijn B6 leek niet van plan tegenstand te dulden. Shivan, Patrick, Hans en vlak daarachter Wesley waren echter niet van plan het Stefan al te makkelijk te maken maar moesten toch met lede ogen toezien hoe Stefan de pole en de dagoverwinning veroverde na een paar leuke finales. Hans kon zijn goede startpositie (2de) niet verzilveren, Patrick (2de) en Shivan (3de) beklommen na Stefan het podium.
4WD:
Waar de 2WD buggy klasse op steeds meer deelnemers kan rekenen lijkt in de 4WD klasse het precies andersom te zijn. Wellicht omdat de 4WD buggy’s op een droge baan moeilijk te rijden zijn (2WD rondetijden zijn sneller) en de auto’s toch net wat kwetsbaarder zijn dan hun tegenwoordig robuuste 2WD broertjes. Als het echter lukt is rijden met een 4WD op kunstgras een echte uitdaging en met name als het nat is erg leuk. 4WD oudgediende Hans nam het op tegen met name nieuwelingen in de klasse. Na een hobbelige kwalificatie voor Hans na wat demper experimenten stond Peter op pole met zijn Schumacher. Na de finales was het echter toch Hans die de dagoverwinning opeiste voor Peter en Martin.
Shortcourse/truck:
Het aantal SC rijders lijkt ook over het hoogtepunt van 2 jaar geleden heen te zijn. De auto’s zijn wellicht lastig te rijden op het hoge grip kunstgras door het wat hogere zwaartepunt. Ik ben geen SC kenner dus wellicht zit ik er volledig naast met die analyse maar dat zal ik te zijner tijd dan wel weer horen op MVB. Het enige wat ik zag waren mensen die zich prima vermaakten op de stelling en daar gaat het om. Mijn oude hart vond het ook mooi om net als vorig jaar een 2WD truck rond te zien razen over het circuit, hou de eer hoog Haico!
1 klein minpuntje van de dag wou ik toch even benoemen zonder nou meteen de sfeer te verzieken. Als er nou gevraagd wordt om vrijwillige baanzetters zou het leuk zijn als dat niet elke keer dezelfden zijn die dit op zich nemen. Sommige mensen hebben tig keer geholpen gewoon omdat de rest er geen zin in had, dat zou ik graag de volgende keer anders zien.
Dit delen:

Uitslagen
Kickoff special edition wedstrijd

2017
Baan klussen maart 2017

Uitslagen
Uitslagen wintercup 2016/2017

Uitslagen
Kickoff special edition wedstrijd

2017
Baan klussen maart 2017

Uitslagen
Uitslagen wintercup 2016/2017
Reageren is niet mogelijk

Toekomstige evenementen
Clubwedstrijd 2 – 2017
Clubwedstrijd 2 – 2017
ICC Wedstrijd 1 – 2017 – MVB Bergschenhoek
ICC Wedstrijd 1 – 2017 – MVB Bergschenhoek
Clubwedstrijd 3 – 2017
Clubwedstrijd 3 – 2017
Clubwedstrijd 4 – 2017
Clubwedstrijd 4 – 2017
Clubwedstrijd 5 – 2017
Clubwedstrijd 5 – 2017
MVB Op Facebook
Gebruikers
© 2017 MVB Racing
Thema door Anders Norén
Comments